SDA ga godinama tovila: Budžetski revolucionar Haris Pašović u ljubavi sa Četvorkom

Pinterest LinkedIn Tumblr +

U intervjuu datom za jedan sarajevski portal, režiser Haris Pašović je kazao da su „naša stvarnost postale SDA korupcijske afere“, te da je „velika nada što je Četvorka tako nadmoćno pobijedila u Sarajevu“.

Najvećoj bošnjačkoj stranci može se mnogo toga prigovoriti, pa između ostalog i ovaj, slobodno možemo reći, kriminal što je decenijama, kao redovnu budžetsku stavku, držala Harisa Pašovića, propuštajući šansu da tim novcem podrži brojne mlade i talentirane umjetnike.

Svako ko pregleda budžete Kantona Sarajevo u proteklih desetak godina, moći će vidjeti da Haris Pašović (sa svojim East West Centrom) ima stabilniji status od sitnog inventara. Naime, poreski obveznici u Kantonu su svake godine izdvajali 40-50.000 KM za Pašovića, koji pak nije imao nikakvu obavezu da podnese izvještaj o utrošenim sredstvima. Jer nema logike da jedan umjetnik evropskog ranga raportira kantonalnim birokratama na što je potrošio novac građana.

Međutim, nema logike ni to da je „umjetnik evropskog ranga“ Pašović toliko fokusiran na kantonalni budžet. Zar on, kao tako poznat i priznat umjetnik, nije u stanju da namakne u Evropi i svijetu dovoljno novca za svoje projekte, a da kantonalne budžetske jasle prepusti drugima.

Odgovor se krije u sljedećem: Pašović nije nikakav „umjetnik evropskog ranga“, kao što godinama ubjeđuje sarajevsku javnost (a ona se kao pravi da mu vjeruje). Čitava njegova „umjetnička karijera“ se svodi na sistemsko isisivanje novca iz budžeta, koji pak godinama troši na sopstvene i honorare grupice sebi bliskih ljudi.

Dajući mu status redovne budžetske stavke, kantonalna SDA je kupovala Pašovićevu šutnju. Kada je prvi put kantonalna vlast uskratila Pašoviću subvenciju od 40.000 KM, on se iz šutljivog umjetnika pretvorio u revolucionara, koji će sve uraditi da sruši vlast i pomogne u instaliranju nove, koja će mu pomoći da se ponovo preobrazi iz revolucionara u budžetsku stavku.

Haris Pašović kao takav nije uopće nikakva originalna pojava. On je samo očitovanje jednog tipa sarajevskih „intelektualaca“-reketaša, koji će svakoj vlasti dati ponudu koja se ne može odbiti: ako mu ne osiguraju 40-50 hiljada godišnje, onda neka znaju da će Pašović obići sve medije i „povući ih za vestu“.

Kada Haris Pašović kaže da je „velika nada što je Četvorka tako nadmoćno pobijedila u Sarajevu“, to se prije svega odnosi na njegovu ličnu nadu da će biti vraćen u kantonalni budžet, gdje se bio ugnijezdio uz „sitni inventar“ i „opću vodnu naknadu“.

To je sve tajna Pašovićeve velike ljubavi prema Četvorki. Da je SDA bila „pametnija“ i zadržala ga na budžetu, Pašović ne bi bio nikakav revolucionar, već pesimista, koji bi pomagao SDA, šireći anti-revolucionarnu priču da su „sve stranke iste“.

Što se tiče Pašovićevih intelektualnih kapaciteta, kada je u pitanju analiza političke scene, dovoljno je reći da je – u istom intervjuu – Pašović kazao da se u Banjaluci pokazalo da nestaje stari nacionalistički model partija, koje su dosad vladale.
Ocijeniti dolazak na vlast Draška Stanivukovića (inače negatora genocida i ljubitelja Jugoslovenske vojske u otadžbini) kao najavu nestanka nacionalističkog modela predstavlja apsolutni diletantizam, kakav i priliči „umjetniku evropskog ranga“ i kantonalnog finansijskog okvira.

Saff.ba

Share.

Leave A Reply